Geoblog.pl    wnieznane    Podróże    9 miesięcy podróży po Azji Płd. Wsch. i Chinach    Lecim na Szczecin! Niech się zacznie...

Lecim na Szczecin! Niech się zacznie...

Polska, Wrocław

Praca rzucona, szczepienia porobione, ubezpieczenie wykupione, bilet zarezerwowany, rachunki popłacone... wyruszam!
Najpierw Szczecin, później Berlin... Pekin, a potem gdzieś w nieznane...
Lecę bez żmudnych przygotowań i zarysu trasy, ale z chęciami i czasem na to ,żeby sprawdzić to czy ta Azja rzeczywiście posiada tą magię o której pisał Kipling...

Nie było łatwo zostawić wygodne łóżko, czystą toaletę, pilota od TV i zimne piwo w lodówce na rzecz zbliżających się niewygód. Mam nadzieje, że każdy dzień w drodze wynagrodzi mi brak wszystkich tych "przywilejów", z których zrezygnowałem zamykając za sobą dzwi do mieszkania. Ruszam w nieznane! Niech się zacznie...

MabBea
MabBea - 2011-11-08 15:00
Hmm...mogleś coś szepnąć ,że prowadzisz bloga

megizak
megizak - 2013-08-18 11:15
Powiem Ci, że jesteś mega.....
Uwielbiam osoby z takimi pasjami i spełniające swoje marzenia. Najpiękniejsze jest pierwsze zdanie ale za równo jak bardzo trudne do wykonania. Rzucić pracę, i zostawić to wszystko o czym napisałeś bo potem już jakoś leci. Najważniejsze zrobić ten pierwszy krok, potem już jest na zasadzie łańcuszka. Z miłą chęcią poczytam o Twoich podróżach. Jesem tu od nie dawna ale wciągnęłam się na maksa. Pozdrawiam Magda

wnieznane - 2013-08-20 09:19
Dziękuje za miłe słowa :)
Tak, ten pierwszy krok najważniejszy, a gdy już się go zrobi to los nam to wynagradza...
Ja również z miłą chęcią poczytam o Twoich podróżach.