Geoblog.pl    wnieznane    Podróże    KontynuujÄ…c podróż, czyli powrót na azjatycki szlak    Noc na lotnisku

Noc na lotnisku

Wielka Brytania
Wielka Brytania, London

Na Londyn Stansted ląduje po 22giej czeka mnie tu 10 godzin przerwy na lotnisku i lot do Kuala Lumpur, więc nocleg spędze na niewygodnej lotniskowej posadzce. Nocowałem w ten sposób już na tylu lotniskach świata, że wydawać by się mogło ,że to dla mnie normalność, a jednak zawsze po kilku miesiącach spania w pościeli wygląda to znów jak kompletnie nowe doświadczenie. Starzeje się...: chyba za kilka lat zaczne jeżdzić na All inclusiv...
Na Stansted prawie wszystko już pozamykane, dlatego żałuje ,że odłożyłem "Tyskie" na półkę na lotnisku w Pyrzowicach, bo sądziłem ,że jeszcze dostane coś na angielskim lotnisku. Z bólem wykładam 3.60 funta za małe Peroni w drogim jedynie otwartym "Ponti's". Dzisiaj się nie napije, a w Malezji też bedzie trudno. Wciąż pamiętam drogie ceny w tamtejszych lokalach. Trudno...nic nie poradze. Wchodze do śpiwora, plecak pod głowe i byle do rana. Lot mam o 8.30